29.12.08

MumlaBeniHayatBirMumDaSenKoy...


Apartmandandaki cocukluk arkadaşları,lezzetli yapılan binlerce çeşit anne yemekleri,yılbaşıyla nerdeyse çakışma nedenli kurulan ortalama 5 dallı çam ağacının altına konulan benim hediyelerim, özenle seçilen kasetler, doğumgünü kızı diye en güzel hissettiren bandanalı kreasyon, ve bir yaş daha büyüdüğünü o zaman anlayamayan ben:)Sonraları unuttum nasıl kutladım o günleri, evden nasıl kaçıp kendi arkadaşlarımın yanında soluklandım, hediyeleri paket paket nerelere sığdırdım.En güzel zamanların artık aileyle geçirilmediğini farkettim,üzüldüm.Devamlı biyerlere gidip, birşeyler ayarlama telaşı ne zamandan beri etrafımızda? Güzel günler neden kovalamaca ile geçen günler olmak zorunda?Olmasın zorunda.Acelem yok hayata.Gözlerimi kapadım ve saydım dileklerimi peşpeşe peşpeşe.
Mutlu doğdum ben.İyiki doğdum ben.

8 can:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

İyi ki doğdun,iyi ki mutlu oldun sen.Nice nice mutlu güzel yaşlara:)

crema dedi ki...

ÇOkÇoK Teşekkür ederim

(:

crema dedi ki...

AA ben de okuyayım ama seni ben de.

kendini bilmez bir deli dedi ki...

canımmmmmmmmmm benimmmmmmmmmmmm nice yıllara..iyiki doğdun bebekkk..:D ee kutlayalım senın doğum gününü kirpide:D

Yesil Kurba dedi ki...

nice, nice mutlu yıllara :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

tamam oku o zaman davetiyeye yollarım sanada:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

tabii bide hangi adrese.istersen sen bana bir mail at ben sana yollarım.
zilsizzarife@gmail.com

crema dedi ki...

Çok teşekkür ederim hepinizin güzel dileklerine...