30.12.08

İyi gel 2009


5 Yıllık plan yapan var mıdır hayatta?Ya da her sene başkabaşka ? Ben 1 gecelik değişkenlik gösteren planlara tanık oldum kendimde,yatarken ne hayal ettim,kalktığımda ne buldum ve benzeri ile örneklendirilebilen.Hala en güzel kararların , hayatı en çok şekillendiren planların saniyelik olduğuna inanıyorum. Deklanşöre basılıp o an "o" flash patlatılıyor.Sonrasında hayatına yerleştirmek daha kolay oluyor karanlık kırmızı odada!
Bütünüyle her yatıp da sabahına uyanılan günün güzel geçmesini diliyorum
2009'dan.Herşeyim günlük olsun böylece.Günlük süt,yumurta gibi.
Santa Clause okuyacak yarın gece blogları tektek biliyorum,onun işi de zor vallahi.Bana geldiğinde ben sana şu notu iletmek istiyorum Santa ;
Bana güzel işaretli fırsatlar ver sadece ,bütün yılım onları tektek izleyerek geçsin.Açtığım bir notta başka bir notun harflerini çözeyim.İşaretlenen bir ağaç dalında amazon ormanının kokusunu alayım.Daldan dala atlamak bu olsa gerek.Dedim ya tek bir başlangıç noktası istiyorum sadece. Kurdaleler ile bezenmiş o Start noktası iyi bellensin yeter bana,koşuya ordan başlamak istiyorum.Bana saati söylesin yeter!Ben yarın geceden itibaren kronometreyi kuruyorum!Saniyelerle en son ne zaman yarıştınız?Kaç saniyede değişkenlik gösterdik 2008de?Ben saniyelerde hayatım değişsin istiyorum!EN başında söylediğim flash patlaması işte bu!!Fazlasına gerek yok Santa.
Sağlık,huzur,güzel yazılar yazdırabilecek güzel yaşanan hayat yine sizlerle olsun cici blöglerim.
Bazı renkler ya da sayılar dişi midir erkek midir diye bakarım mesela.2009 erkek bence.Sert bir yıl gibi geliyor.Dişisine ihtiyacı var gibi.
mUTLU SENeLErrrrrrrrRRRRRRR...
Bu yazıya yandaki müzükk yakıştı ama lütfen..

3 can:

Yesil Kurba dedi ki...

ne güzel dilekler! yalnız noel babayı yılbaşı gecesi bilgisayar başında blog okurken düşündüm de, çok şirin bir görüntü :) mutlu yıllar hepimize!

funda dedi ki...

hem de çok iyi gelsin 2009 :)

defneyleyasamak dedi ki...

canım pörtlek gözlüm, yeni yılda hep bıcırda yanımda, söz bak hadi dışarı demiycem artık...