22.12.08

MİM

Abla sobelemiş bir kere bizi,bu mission layığıyla üstlenilmeli değil mi?
Nedir Seni mutlu eden 10 yer?

Madde madde 10 yapmak sancılı oldu o nedenle zincir yapmak istedim.Bu yerler sadece koordinat içermiyor ama,hakkaten hikayeleri var hep.
*Dünyanın en rahat yatağı yatağım.Galiba hikayeye gerek yok burda :)
*Herhangi bir deniz kenarı bank,çömülen bir taş.Filmlerdeki gibi gelebilir.Yanda yakışıklı oğlan falan mesela.Bir elde simit.Ama hayır tam olarak öyle değil.Yalnız ben.İstediğim ben.
*Salamanca İspanya.Oturduğum sayısızca dar caddelerdeki küçük cafeler.Sadece oturmamışım o köşelerde.Cok sonraları anladım ki tüm herşeyi içime çekmişim orda.Her daim orada yaşamayı göze alabildiğim tek turuncu şehir.
*Kirpi,Koşuyolu.Adı gibi batmayanlardan bu ama.Hep farklı hikayelerle gittiğim,farklı eve döndüğüm bir yer,hiç sekmedi.Hep gittim,yine giderim,yine farklı dönerim
*Bozcaada,2 gün aynı yere gidilen balıkçı,sayısız rakıyla midemde dönen mezelerin ana kraliçe mekanı,ve dönüş yolunda yaşanan, dudaklardan dökülen daha kelime olmaya hak kazanmamış ama 29harfi bünyesinde bulunduran güzel siyah gece.
*En yakın arkadaşımın yazlık balkon salıncağı,15sene aynı salıncak,15 sene aynı dost.Ve bana sanki biz ne zaman orada olsak, O da oradaymış gibi gelen, Ay.
*Dünyanın en güzel insanı olarak kendimi ilan ettiğim en renkli alakasız ama bence alakalı gelen en iyi hissettiğim kıyafetlerin içi,taktığım bir yüzükte ya da boynuma attığım şalda ben
*Geçmişimi çağrıştırabilecek herhangi bir koku mekanı, ışık hızından da hızlı beni hala taa geriye döndürebilme yetkisine sahip olduğu için,Kimi zaman orda kalmak istiyor insan.
* vee; suyun içinde fok gibi kaygan teninle suya teğet suyun içine tekrar atlama çizgisindeki ben,başka hiçbir şekil ve hiç bir mekanda bu kadar fresh hissedemediğim gerçeği.
*Bitti gibi geliyor,ama bitmedi,bitmez,ben içimde mutluyum aslen,bu yaptıklarım benim mutlu ettiğim mekanlar gerçekte!

and..the next mim reward comes tooooooooooooooooo ; kendini bilmez bir günlük.Roma dönüşü kendini daha hissetmen adına,nerede mutlu hissedersen.

4 can:

defneyleyasamak dedi ki...

hmm, takıldıklarım var. bozcaada mesela. bi görüşelim :)

Elsa dedi ki...

merhaba,
kirpi benim için de çok özel ve güzel bir yerdir. böyle bir liste yapsam sanırım ben de ilk onuma alırdım. aslında artık o tarafta oturmadıgım için eskisi gibi canım sıkıldıkça yanımda kim var kim yok demeden gidemiyorum ama hala birkaç ayda bir de olsa gidiyorum, bazen ruyalarıma apple crisp giriyor itiraf etmeliyim. :)

crema dedi ki...

Sevgili Elsa,
Neden bir dahaki sefere haber vermiyorsun beraber gideriz Kirpiye,benim evime 5dk.Ben de şu profilindeki sofaya yatmak istiyorum he her seferinde:)

Elsa dedi ki...

benim evime de beş dakikaydi, hatta neresiydi biliyor musun tam şu kocaman dik bir yokuş var ya tansaşın karşısında onun tepesindeydim. o yüzden ilk fırsatta hop kirpiye gidiyordum. bir daha gelirsem haber veririm gercekten, beraber gideriz. bir şişe de şarap açtırırız hatta çok da keyifli olur. :)