9.11.08

ıssız ada-m


"Sen oradaydın ve bir gün benimle tanışacağını biliyordun."
kaç kadın ayrılık cümlelerini cebine koyup ,sevdiği adamın doğduğu büyüdüğü,gençliğini düşlediği odasında,yatağında yatıp,yastığına sinmiş o "aynı" kokuyu içine çekebilir ki??
film hakkında bir sürü bir sürü şey söylemek isterdim,ama hala boğazımda düğüm var,kahramanlar bu kadar mı gerçek bizden olur,cümleler bu kadar mı bizim olur?
ADA..her kadının içerisinde bir "Ada" var mutlaka!
peki bir film , artık farklı yaşamayı da kafana ruhuna sokar mı insanın ?
sokar..valla sokar..makyajım akarcasına boğulduğum gözyaşlarımdan sonra karar verdim.öyle.
sevgiliyle gidilmez bu filme,filmden çıktık,sadece elele tutuşup yürüdük,kimse konuşmak istemedi..ya bir gün diye..

Tüm kaybedenlere gelsin bu film...

Peki,benim "yüz"ümden tasvirle bana güzel sonlu bir hikaye yaratıp,beni anlatabilir misin?
ey gidi blööggg..

3 can:

kendini bilmez bir deli dedi ki...

ballondonum fena dımı..bana gelsın ozaman kaybedenlere zorla kayıp ettirlenlere.:(

crema dedi ki...

vrakkvrakk gelsin bakalım gelsin,çağan gelsin hatta,bizim filmimizi yapsın bir de,yahu evlimiydi bu adam acep:)

kendini bilmez bir deli dedi ki...

annem o adam evlenemez evlenırsede hollanda da evlenır:D ayıptır söylemesi...:D evlenebilseydi eğer coktan kacırmıstım ben onuuu coktaannnn