12.11.08

bir tarafı açık kalan hatun

birbirinle alakası olmayan kareler düşünün,peşpeşe rüyanıza takılsın.Yahu Gün oldu yine öyle devam ediyor.
Rüyama bi anda dalan ,sanki ben morgda yan stundaki arkadaşa bakarmış gibi biri getiriliyor yanıbaşıma,anne delirdiniz mi,odama niye getiriyorsunuz bunu diyorum,ee annem nolcakk diyor,kaçar adım gidiyorum,bir anda merasimin içinde buluyorum kendimi.Altın alyansı sevmememe rağmen bir bakıyorum sağ parmağımda,deliricem.Sonra devam eden diğer aklınıza gelebilecek birbirinden bağımsız detaylardan sonra,uyanıp,komşuya kahveye gidiliyor.İşte apartmanda bir cenaze çıkmış,onu anlatıyor,haydaaa,kahve fincanında haberler üstüne haberler alacağım sanki telveleşmiş durmuş,o da ne sonra bir anda,yaw seni severim ben çok,bizim oğlana yapsak ya seni gibi dünyada çiftleşmenin sonu gelse ve ben yeni bir hayatı başlatıyor olsam yine de evlenmeyeceğim bir adam.
Ben hala rüyaları çözebilmiş değilim,nasıl bir beyin var biz varlıklarda yaw,nasıl bir hayalgücü,bilinçaltı,bilinçsizlik,REM,long red line,gider bu gider.

0 can: