6.11.08

gel benimle


Sadece kücücük paketinde 200kalori olan ,renklerine aldandığımız bu cocuk yoğurtları,adı üstünde cocuklar için.Kendimi cok büyümüş,fazla gelişmiş hiseddiyorum,hiç iyi olmadı.Defdefe yedirme gayeti içerisinde olsam da ,bu ısrarım 20saniye sürüyor,hobidii:)
ablamla dün geceki annemlerden saklı tel konuşmamız;
-mc mi söliyim burger mi?
-hıhıhıı
-mc ise 1,burger ise 2.
-2 gibi
-ne olsun peki?
-hımm,juniour şeyetsek daha iyi.
içeriden bir ses ; annem
-ingiliscem yok sanıyorsunuz değil miiiiiiiiii,anladımmmm.
gizli de birşey yapılmıyor ki canım.



Güzelim dergimi karıştırırken farkettim ki, London Trafalgar square'da şu sıralar gölge oyunu sergilenmekte.
Gecenin bir körü,birden gölgenizden çıkan birini düşünün!
Özel bir kamera ve sensörlerin yardımıyla kişilerin gölgeleri içerisinden daha önce kaydedilmiş video görüntüleri fırlayacak.Aniden!Bayıldım buna,şimdi trafalgarda olmak vardı sevgili balLONDON.
Gölgemde zıplamaya da bayılırım,seke seke sek.


Cumartesi British Sea Power'da görüşmek üzere!
Gündüzünde de Book&Art Fair' de karıştırılan bir kaç sayfayla, orta bir türk kahvesi belki.
köpüükklüüüüüüüüü
ffpfppüüüüpppphhh

3 can:

Tanya's dedi ki...

Aaaa,Defdefin teyzesiii..bayıldım bu işe..

crema dedi ki...

:) süprizz yapalım istedik sana.
kıskanıyorum sizin blog kardeşliğinizi:) beni de alın aranıza..

Tanya's dedi ki...

Yahu olur mu öyle şey..gelsene sende..bak ben geliyorum...Defdefi gördüm ben hehehe..