5.11.08

saat 9 ve bu sabah

adayla uyandım sabaha.
eşeklerin kulağına çarsaf çarsaf dilekler fısıldadım,anneme göre sadece bir cümle olmalıymış ve tam olarak eşeğin kulağına eğilinmeliymiş,tabi ben hafif ürkek,yüzüne söyledim durdum,yüzyüze görüştük yani:)
adak mumlarımla günü söndürdüm.
pekiiiiiiii,bir adaya düşerseniz çantanıza hali hazırda önceden ne koymuş olurdunuz?
-biz kedi mamaları aldık,kışın yazık pisicikler aç kalır diye.
-ben ruhumu aldım , uykuya yatırdığım.
-dileklerimi de yanıma aldım eşekle ufak bir hesaplaşmamız var diye.

Ada badem pastanesi,dekor kurabiyeler sandalyeler hala 1970i gösteriyor; fileye konulmuş çarşı pazar sebzeleri..kadının bir elinden tutulmuş başka bir elle taşınan boyama çantalı önlüklü cocuk,akşama da çok ödev var dercesine,uff kışın da hava 4de kararıyor ben de ödevleri hiç sevmezdim psikolojisine sokuyor.
gündüz olsun hep.







0 can: