8.7.08

kiss the bride








jartiyer olmazsa olmaz


her gelin mutlu mudur peki

beyaz..
içinde gelin geçen herşeyle ilgiliyim bugünlerde,sebep bi arkadas evlenirken ayakkabısının altına ismimi yazmıs,daha önce hiç kimse yazmamıştı,bir heyecan yaptı bana,gelinin her şeyi daha da masum gelmeye başladı.Su an seyrettiklerimi sayıyım;
gelin düğüne hazırlık fotoları
gelin ve "beyaz" ile bakışı
ilk gelin damat dansı
ingilizlerin cılgın bekarlığa veda partileri..
bütün gün manyak gibi onlarla uğraştım,o kadar iyi hissettim ki kendimi,hayırlara..
gözüme takılanlar;
youtube da ingiliz damatla türk kızın nikah masasında çevirmen ile birlikde geecen dakikalar,gülmekden anırdım diyebilirim,damat herşeye "evet di" diyor,o an gelini tekrarlıyor çünkü:) çevirmen kafasına göre çeviriyor,tabi medeni kanunun bize verdiği yetkiye dayanarak hiç kimsenin baskısı altında kalmadan ..cümleleri yerine do u want to marry her,imzalarmısınız bölümü ise süper,sign the notebook please hahahah:)bende istiyordummm halbukiii o damatlardan ): fena mı olurdu düğün eğlenceli olurdu..
sonra gelinle damat dansları,klasikleşen videolar herkes bilir,önce slow dans müzği ardından gelinle damadın birbirini kaybettiği danslar volume 5 ile..her milletten bir çift mutlaka yapmıs o dansları ama yinede herbirini seyredince hepsi cok neşeli geldi nedense.Ben farklı şeyler düşünmeliyim,bende slow motion bi dans istemiyorum,arık kocam şarkımı söler,ben dansmı ederim,nasıl bi çerceve olur düşünemiyorum ama farklı olmalı yaw,neşelenmeli insan..

ah şu çılgın gelin adayları,kafalarında şapkalar balonlar,veya duvaklarla koloni arkdaslarıyla birlikde düğün öncesini sokaklarda dolaşarak geçiriyorlar,ama herkes dönüp bakıyor bi,gelin hangisi diye,herkes mutlu:)benim kadıköy semalarında playboy ponponlarıyla dolaştığımı düşünemiyorum,olsun anasını satayım onu da yaparım..

japounun,hintlinin,köylünün,medeniyetin..hepsinin düğünlerine göz gezdirdim,tek ortak nokta var,çiçek, duvak..
aralık duran bir yüz..
havaya fırlatılan bir demet..

gördüğünüz üzere,ayakkabıya isim yazıldığına göre,bende bi hareket sezinliyorsunuzdur değilmi:):)

elimde değil hayal kuruyor insan..

her gelin güzeldir

her beyaz güzel..

beyaz..

2 can:

defneyleyasamak dedi ki...

Bula bula gelin resmi olarak bu koca popolu gelini mi buldun yahu :) Benimkini koysaydın oldu olacak :)

crema dedi ki...

inan gelinin koca popolu olduğunu daha yeni gördüm:) ben pencereye ve duvağına odaklaşmışım herhalde:)
sen 45 kiloydun bikere evlendiğinde