7.7.08

8kilomeyve



meyva bolluğunu özledim,markette güzelim kirazların "from turkey"etiketlerini görünce ve toplam 5salkım kirazı bir paket haline getirdiklerinde içim acıyor,hiç doyadoya meyva yiyemedim o nedenle,ağustosu bekliyorum,bahaneyle meyva rejimi yaparım bende,insan içine çıkabilirim,burda ohh kimse görmüyor tanımıyor diye yediklerimden utanıyorum artık,ingilizlerden daha da beyaz olan tenimle hangi havuzu taşırıcağım onu da bilmiyorum,ama kirazları kulağıma takıp çıkıçıkı yapmadan valla bitirmem yazı billa.Hele ki 5kiloluk karpuzları kabuklarıyla sıyırmassam bu yaz haram bana.Gözünü seveyim pazarlarımın,yaşasın doğal şeker,yaşasın 34 beden !!! ben :=) hahaytt güleyim barii offra taffra oofflaa pofflaaaa :=)

2 can:

eternalsunshine dedi ki...

ben geçen hafta artık paraya kıyıp o pakette sattıkları from turkey kirazlarından aldım. tadı yine de farklı geldi, hemencecik de bitti. karpuz da yiyemedim ya, ona yanarım. bir de kilo aldım ben burda, yaz da geldi, isyanım var.

crema dedi ki...

hhahyt sana çok gülüyorum ben:)ben her tescoya gittiğimde diyorum tamam bu sefer bütün sepete meyva koyucam,bakıyorum salkım salkım üzümlere,kirazlara,gidiyorum yine elma muz alıyorum bayılıcam biri dur dedirtsin yane,kış meyvalarıı ööghh..o karpuzlardan bende yiyemedim,benimseyemiyorum burda nedense.hadi koşalım yaz geldi..