7.7.08

dahanealabilirsinbenden


şansımı zorluyorum sanırım,biraz sakinleştikden sonra yazıyorum şimdi.
"big brother"a katılmalıyım bende,evimde olunca sakinleştim,yağmuru penceremde seyredince sakinleştim.Annemin bavuluma koyduğu türk kahvesini yapıp,sigara yakınca anladım bloğa bunu da yazmalıyım diye.
Şans mı Şansszıklık mı ne var üstümde bilemedim..
ayın başında debit kartından overdraft çektiğim sadece 1.5 poundluk bişey için bugün 50küsür pound ödemek zorunda kaldım,çektiğimden habersizim,buraya gelmişim ne bilim adamların bu kadar prosedürleri olduğundan,hele bi de finans okudum,bankalara bankacılara hayatım boyunca da ısınamıcam allah bildikleri gibi yapsın onları..Heryere para dağıtıyorum çünkü bu günlerde,aman canım llyods bankaya da para bayılmak geçti içimden.Bu hesap ya okunmuş ya bişey olmuş,hep ters gitti burdayken bankayla işlerim.Neyse gün geçtikde binen faizin haddi hesabı olmadan daha da gün sektirmemek adına ödedim.Bi arkadaşın da başına bu gelmiş,farketmeden 250pound ceza geldi tam türkiyeye ayrılmadan,o da bastı gitti tabi,havaalanında beni çevirmezlerse ii diyerekden.Ben de 4yapraklı yonca olduğu sürece hayatımda kesin bi daha yurtdışına adım atamam fln başıma dert olur diye ödedim,ama sanki kredi kartı borcu,hesabında olan eksi bi para için ödettirdikleri şeye bak.
Diyorum boşuna demiyorum,bundan sonra burda kaldığım her süre bana sadece pound hesabı olarak geri dönüyor,yoruldum..
ps:abla bunları okucan biliyorum,üzül diye sölemedim olurmu:)

1 can:

defneyleyasamak dedi ki...

Acıdan doğar insan
(Düş Sokağı Sakinleri)