4.7.08

başlıksız kız

galiba bağlılığım başlıyor,artık alışıyoruz blogla birbirimize.duramıyorum yazasım var,uykum var,yarın iş var,yazarsam cevapları bulurmuyum bilmiyorum.
herşey aynı anda olsun istedim hep
heryere el atmak istedim
olmadıkca daha da hırslandım,hırslandıkca ii şeyler yerine daha da kötü huylarımı görür oldum
kötü huy da diil mevzu bahis,meleğim biliyorum da ,olumsuza yöne giden taraflar dielim.
kaç gündür oturmus ferhat göçer dinlerken buldum kendimi
ya da msn de tanımadığım biriyle interrail hakkında konusurken
aptal facebuk wall larını okurken
sonra kendime uzun bi liste yaptım
devamlı ertelediklerim
biyerden başlamam gereken şeyler die.
londraya geldiğimden beri değiştirmemi istediğim şeyler..
sonra bugüne baktım
yaptıkların üstünü böle renkli kalemlerle çizebilmek adına bugün naptım diye sordum
bulamadım cevabımı
bana öle geliyor biliyorum
cevaplar aslında tahminimden cok..
ama "gap"koyduğum şeyler de cok
kitap okumayı özledim
armudumda film seyretmeyi,annemin hadi yat artık die gelip gitmesini..
ferhat göçer yerine bin tane yabancı sarkıyı ezbere sölemek isterdim
şurda şu konserede gitmem gerekiyor ya demeliydim
ilk londraya geldiğim zamnalardaki gibi sokaklarda kaybolup şans eseri bi sergiye fln uğramak isterdim
mangoda çalışmak yerine staj yapmak isterdim,"finansdan tamamen communication a dönen ben" için burası bir fırsat olsun isterdim.
babama,ablama daha da yük olmamak isterdim
Nete bukadar bağlı kalmak yerine 8milletten olan ev arkadaslarımla berAber yemek yapıp,şarap içmek isterdim,olmadığı için yanında kaldığım ailenin ufaklıklarıyla handball oynamak da güzel tamam da..
Beni burda biri tutup gitme kal desin isterdim..

anlam veremediğim bi kafes var suan üstümde,kaçabileceğim baska yer yok zaten evimde diilim , nie böle hissediyorum bilmiyorum
daha ne bekliyorum
daha ne kadar şansımı zorlayabilirim
daha ne kadar listem uzar gider ben ardından böle bakar yazabilirim
bilmiyorum

bir yere odaklaşmak yerine,hepsini kendine benimsemek,hepsini kendimde istemek , kontrolü elden bıraktırıyor sanırım..
müdale edemiyorum
yanımdan geçmesini oturup seyrediyorum sadece..
belki de suna ihtiyacım var
aynı agacın altında oturmakdansa,geri çekilip agacın dalında oturup,ayaklarını sallayıp elma yiyen kız gibi,ohh be demeliyim
burda olduğum sürece,aynı pencereden bunları göremiyorum
ufak bir değişikliğe ihtiyacım var
ufak
ufacık
uff
uf

0 can: