12.4.09

Daha hızlı Sallar mısın?!



Aradım durdum bir park.Parkta bana göre bir salıncak.Hava kötü biliyorum ama ayaklarımı yukarı kaldırmak istedim.Sonra aşağı.Kum ve Salıncak bu kadar uyumlu bir çift olabilir.Salıncak hızlanırken ben de hızlanmak istedim.Ya da asılı kalmak havada.Salıncak şarkı söyledi bana.Kumlar ayağa kalktılar ardısıra. Sonra Kumlar duruldular,takiben salıncak durdurdu kendini.Kalan ise rüzgar oldu nereye eseceğini bilemeden.

6 can:

defneyleyasamak dedi ki...

elimi tut!

Adsız dedi ki...

Bende bazen öyle hızlı sallanıp uçasım geliyor ki, uzak bir yere, bambaşka bir ülkeye konmak ve orada kalmak.

crema dedi ki...

tubikomm yeni gördümm,ağlarımm deme öyle:)
chicchic,ne zaman yeni yemek kültür turları düzenleyeceğiz aacepp?:)

Yesil Kurba dedi ki...

ben korkuyorum salıncaktan biliyor musun??? hatta birkere kendimi yere fırlatmışlığım bile vardır, çok hızlı sallanınca çok korkuyorum ben.. :)))

Adsız dedi ki...

great to meet you ballondon.blogspot.com admin discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks Take care. Jason

Adsız dedi ki...

Hey there! I just would like to give you a huge thumbs up for your great info you've got right here on this post. I will be returning to your web site for more soon.

[url=http://xrumergeek.com]backlink service[/url]