10.4.09

mind the gap



Bugün pencere camını aralayıp telefonda konuşurken,benim ona eş zamanlı baktığımı düşünen,balkondaki karşı komşu,el salladı elindeki şarabıyla,saat 11.30 sabah bu saat,ve komsu dediğim ingiliz ailenin arkadaşları,her biri sarı saç ve krempeynir ten karışımı,balkonda güneş keyfi yaparken,yanlış mı görüyorum acaba,o gülümseme bana mıydı dedim,çünkü aralarında tanıdığım komşu bile yoktu,bir ingiltere kanı çekimi vardı sanırım ,benim de hala kanımda aktığı anlaşılandan! :P
Tebessümümün içinde "ayyy ben de mi atlayıp gelsem acaba,ama yok canım komşu da görünürde yok,aman nolcak ki,yok yaww şarap da bu saate çarpar,hadi canım sen de " gelgitlerini yaşadıkdan sonra,vay anasını dedim,vay anasını! Neden yabancılar,Türkiye'ye yerleştiğinde yabancı hissediyor hala ülkenin topraklarına anladım, İngiltere'deki adamların soğuk durduklarını düşünsek de ,aynı çatı altında 2144 millet insanı bir arada kadeh tokuşturan güce sahip ülke,nasıl oluyor da türklerden ayrılabiliyor?Hemen perdesini sıkıca kapayan bir zihniyete sahip çünkü biz yavrucaklar.İnsan canlısı fln diyoruz ya kendimiz için,hemen kanı kaynayıverenlerden..Değiliz aslında kandırmayalım,hep bir ürkeğiz,hep bir aman..!
****
Çillerim çıkıyor
Güneş dudaklarımı pembe yapıyor
Defdefimle yollara devam,keyfe keyif geliyor
Parklarda herkes beni anne sanıyor,bana da anne tavrı yapışıyor!:)Hiç çaktırılmıyor!
Piyasa mı hızlanıyor ne,telefonlar çalmaya başlıyor.
Bu hafta sonuna topuklu ayakkabılar yakışıyor
Beyaz tenlilere ingiltere'ye gönderilmek üzere, öpücüklerim gönderiliyor.
Havada asılı kalsınlar bir müddet,alışık idi bir zamanlar bulutlar..

2 can:

Sedeliko dedi ki...

Earl's Court'ta inip on bin beş yüz saat yürümeyi özlemiş birine o resim iç kanırttırır.

crema dedi ki...

o zaman nothing hill uyar mı sana şimdi kahve için??köpeğini de al gel ama gezdiririzz hugh grant ile:Ç)ayol özledim seni