16.4.09

çilek mi böğürtlen mi?




20yıl yemesem yine aklıma gelmez..aAaaYY nasıl da canım çekti demedim bir kere ömrümde.Taa ki, Londra'da evde reçel kavanozlarını mutfakdan odama aşırana kadar reçel aşermedim.Aman tanrım nasıl bir zevktir o.Nasıl kızarmış ekmek tereyağ buluşması bu reçeller ile doyumsuz hale gelebilir!Alt tarafı reçel di mi abartılacak bir şey yok halbuki ama var kardeşim.1sene boyunca ben şahsı herşeyi alıp da ısrarla neden marketten,reçel kavanozu ve tereyağ almaz?Almaz mı almaz!Çünkü ev sahiplerinden aşırmak,kavanozda delik oluşturmak idi zevkim.Şİmdi burda yemek canım istemiyor.Ben ordakileri istiyorum.Pitikare kavanozları..
Reçellerimi paylaşmak burdan birşey ifade etmiyor olabilir size,haklısınız:)
Paylaşılan şimdi sadece bir reçel olmamalı ama!!

2 can:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ama bu olucak şey mi kuzu nasıl canım çekti bir bilsen:)

Sedeliko dedi ki...

Reçel marmelat sadeceeeeeeeeee LONDRA'da yenir. Severk iki dilim kocaman tost ekmeği arasında Trafalgar'da yada Picadilly'de yediğim en güzel şeydirrrrr:)

Yoksa ölsem aklıma gelmez ben her reçel gördüğümde bunu hatırlarım:)