3.2.09

yazyazyaz



Dımdıdmım artık söz durmadan yazacağım,yazacağım,koşacağım,koşarken aklıma yazacağım,sonra neydi diye unutacağım,ve gün gelip ne unuttuğumu yazacağım işte böyle
Dedim ya pazartesi , ihtişamıyla gelsin hem isterim haftaya, bu sefer ki görevim; oda değişikliğiydi,mekan değişikliği ruh değişikliği de kızkardeşi olsun.
Veeeeeeee bu şarkı tık (I'M yours)da saçıma bandanamı takarım ve uzun yolculuğa çıkarım olsun adı, sonrasında klibini gördüm ki, akabininde elimle 32 dişimi nazlı pembe yanaklı kızlar gibi kapadım gülerken.Tam isabettt,12den klip,kafamdaki klip dev ekranda.Yolculuğum geldi.
Uçusan eteklerime ,çıplak ayak kumdaki figürlerime gittim geldim.
Yemek programındaki bu haftalık yemek listem;
Bir kutu dolusu kullanılmayan , diğer teki düşmüş,kopmuş incik cıncık kolye,düğme,Broş,fındık,fıstık,
Tam da yeni boşaltılmış, özenle bahar temizliği edasıyla renk sırasına göre dizilmiş gardropdan , “32” bedenime artık ortak olamayan bir kutu dolusu kıyafetten kesilip,biçilip başka bir yere monte edilebilir beden serisi,
Veeee bu sefer fikirlerinde çabuk değişkenlik göstermeyen,hemen yola koyulma gazıyla olan bandanalı kız,ta kendim, namı değer fıstık kız.
10.10.10 puan.

6 can:

defneyleyasamak dedi ki...

haftanın ödevi:
1. o kutu tez elden gecirile, kolyeler bozulup bilezik, bilezikler bozulup küpe yapıla

2. kuması güzel 32 bedenler kesilip kesilip kırkyama bohca yapılmak üzere tubirike teslim edile

3. gelip benim dolabıma da bi el atıla, yeni kreasyonalr yaratıla

anlasıldı mı houston???

crema dedi ki...

mission possible,houston!
benim bebem var ama gündüzleri yapamam :)

kendini bilmez bir deli dedi ki...

neee benimle ne zaman şarap içiosun o vak,t:( blog partileri falan:(

crema dedi ki...

hehehii yokyokk ablamın blögerları onlar benim dahil olduğum :)

sen 3254235gün sonra salı dedin ya,anlaştık haftaya salı:)

Sedeliko dedi ki...

resmim kaybolmuş burda buldum:))

iyi had al bakalım müsade sizin efem:))

yorumun altında çıkan şifre scalin sıradaki gelsin:P

Sedeliko dedi ki...

ne yani şifreyi okuyamasak yorum yayınlanmicak mı? pes !

bak bu şifreyi de yazıyorum vorken ne ki:S