29.1.09

ne olmak isterdim*?


Sevgili "kendini bilmez bir günlük " üm , mimledi beni,sadece mimlemedi,can yuvamdan vurdu,"ne mi olmak isterdim?",şu dönem şu karar aşamalarında,beni benden aldı bu soru sağolsun (: meslek-kariyer odaklı cevaplarım olamayacak bu sefer çok üzgünüm.
*Papatyanın son kopan yaprağı olmak isterdim,insanlar hayatlarını bana göre şekillendirebilsinler isterdim,ya severim ya sevmem, bu kadar net olmak isterdim.
*Fotograflardaki fırlayan yüz olmak isterdim,önce mat bir surat,fakat sonra aniden hareket eden ben,her nerede ve kiminleysem tekrar o anda olmak isterdim!
*Yazdığım şarkı sözlerini,hayatıma geri yazan adamın söylediği konserde onu dinliyor olmak isterdim.
*sahnede uçuşan elbiselerle modern dans etmek isterdim,ve ben farkında olmadan birileri de orda ve beni izliyor olmasını isterdim.
*Süpriz olmak isterdim.Her kimin kapısına ya da yoluna habersiz çıkan.
*İspanyol olmak isterdim.
*Çay servisi yapmayan hostes olmak isterdim.Kırmızı rujlu.
*Bir kere dergide kapak olmak isterdim.Röportajımın tanımadığım insanların okumasını isterdim.
*Mimar olmak isterdim.
*Yaptığım evde oturmak isterdim.
*Veteriner olmak isterdim.
*Baktığım her hayvanın arkasından ağlamamak isterdim.
*VE YİNE DOĞSAM,YİNE KADIN OLMAK İSTERDİM,MESLEKLERİN EN GÜZELİ OLSA GEREK!
HAVVA biliyor işini,seçimini dişilikten yana kullanmış,tüm meslekler onun...
Bu mim de, kendisine gelsin isterim.Yarın sabah uyandığımda, bana ne olmam gerektiğini söyleyebilir mi?

5 can:

defneyleyasamak dedi ki...

esrosum, çok çok iyi...

kendini bilmez bir deli dedi ki...

özlemiştim senin kelimelerini bilereek seni mimledim

crema dedi ki...

canım teşekür ederim :)

cambazım sana da teşekkür ederim,içimdeki canavarları uyandırdın,yap böyle hep bana :)
hani şarap içicektik hem?

kendini bilmez bir deli dedi ki...

yaa evet..bak ben hemen tarih koyuyorum:)benım butun hafta mısafırlerım var teyzemler burd aolacak ..önümüzdeki hafta değil bir sonraki hafta salı?

Tanya's dedi ki...

Bayıldım yazıya..ev evet KADIN olmak isterdim..yine şen kahkalara tıp..inadına yaşamak isterdim..