2.12.08

dımdım dımdım



Böyle kalpatışları varmıs,her zaman atsın güzel kalbin.
Şansınla gel aramıza.
Ben hamile kalmışım gibi sevindim.
bİZ çok güzel abla-kardeş olduk,defdefim de öyle olucak kardeşiyle.
Çok güzel anne olucaksın tekrar.
hoşgeldin aramıza mercimek.

PS:Evde suda doğum yapalım mııııı atraksiyon olurr valla bak.
Bir de senin 3.ye benim 1.ye kısmet böyle olalım artık napalım.Göbekleri çarpıştıralım.

2 can:

Yesil Kurba dedi ki...

aklım karıştı sen şu anda hamile değilsin di mi? Ama biri hamile ve sen mutlusun tebrik ederim bu durumda :)
Hayatta en güzel haber belki de doğum haberi, insanın içini ısıtan!

crema dedi ki...

yeşil kurbağa teşekkür ederim:)
Ablam oluyor kendisi,ben biraz anlaşılmaz yazmış olabilirim.Valla daha da masum bir haber olamaz,hala balık gibi bakıyoruz birbirimize:)