2.12.08

2.0.0.8


Biter bir gün 2008.
Küçüklüğümden beri,aralık ayı hesaplaşma ayı gibi,tüm basın.yayın.eş.doşt.geyik. noel baba muhabetlerinin hepsinde yıl değerlendirmesi vardır.Hepsini de inatla dinlerim,kıyaslarım,oldu mu o kadar derim,sonra keşke bu da olsaydı derim,ne Çabuk geçti derim,herkesin yeni yıl kutlamaların yanında doğumgünümle eşzamanlı günü kutlarım bu ayda,yeni yıla dilekle değil de,yeni yaşıma gözümkapalı dilekle girerim hep.Cocukken sayfalar dolusu dilekler yazardım,hemen ertesi sabah içimden tekrar edip okurdum.Seneler geçti büyüdüm sandım.Ama büyümem sonlanmıyor.Listem hala aynı.Eklediğim,birbirine kurdaleyle bağladığım sözler artık dilek agacını andıran cinsten koca bir renk skalası.Seviyorum onları.Köklü dileklermiş maşallah.
Ne mi getirdi 2008?Dayanabilecek misin dinlemeye?
Havada uçuşan ucaklar getirdi,o uçaklara bakıcak bir kaç anlamlı göz bıraktı gökyüzünde..Yağmuru tenimde hiç bu kadar güzel hissetmedğimi hisettirdi..Özlemin ne olduğunu öğretti..Adı üstünde özlemin sadece uzakta olduğunu ama niye o kadar güzel olduğunu..Birsürü adımı bambaşka bir aksanla söyleyen yabancı arkadaş kabilesi getirdi..Mücadeleyi.boşvermişliği.eveti.hayırı.devam mı.tamam mıyı iliklerime sızdırdı..Ruheşimi getirdi..Ama bu yıllarını aynı yastıkda geçireceksin cinsten değil..Teşekkürü bir borç bilirim..Beni benim kadar iyi tanıyabildiği için..Yastıksız ruhlar için..Bilmediğim bir sokakta taşta bağdaş kurup oturmuşken, büyük harflerle sölenmeyen ama içimin çepherlerini vurup delen bir ses vardı hep,huzurluyum diye..Cok düşündüm cok düşündüm 1 sene..Çok tanıdım 1 sene beni..Galiba bunun nedeni biriktirdiğim 25 yıl oldu,hafifden gümüş yılı gibi..
cok alıştım 2008e.bitmesi de korkutuyor aslında.bir asır gibi geldi çünkü.alahhl alal birşey mi olucak sonunda dedirtmeye başladı.Çok depolandım korkutuyor 2009 daki belirsizlik çünkü.2009 bu kadar güçlü mü acaba hayatıma tüm 2008den sonra?Kork benden 26.
Şİmdi 2009sabahına uzunn listelere gerek kalmayacak,Ben hergün 2008 de yazdım onları tektek günlerime.Bana bir tek hoşgeldin demek düşer.
Ağaç süsleme,hediye paketleme,TOP 2008 haberleri seyretme,ARALIK tadını çıkarma,11 ayım için alkış yapma ZAMANI.Şömine içinden geçemeyeceğim ama bu sene biraz kilo aldım valla.hohohoho.
Niye insanlar yeni yıla hediye ile girerler,renkli hediye paketleriyle?Süpriz ve umut görmek için.Hediye bahane.Renkli kurdaleler ile kafamda kocaman bir fiyonk ile gireceğim ben.Süpriz olucam 2009a.
BeSt RegaRdS..

0 can: