3.11.08

ömür gedik gibi

sinema gecelerini çok özlemişim uzun zamandır
ama üstüste gidince de ve aralarda böyle yorumları peşpeşe sıralayınca sevgili ömür gedik gibi hissetim kendimi
biz neden öyle meslekler seçmedik ki kendimize acaba?
bütün işimin film seyretmek olması gibi,
cocuk kitaplarını okuyunca farkettim bugün,cocuk karakterlerini çizmek gibi,
sahilde yürüyünce gördüm bugün güzel evlerin bahçe süslemelerini yapmak gibi,
nasıl meslekler var yahu.

3 maymun,nuri bilge ceylan,cool adam,cool yürüyüş,cool cannes en iyi yönetmen,filmin durağanlığını tahmin etsem de bu "durum filmlerini" seviyorum ben. kameranın takılıp kalması aynı karede 8dk. 8 tane ayrı şey düşünsem de o dakikalarda.

devrim arabaları..ilk türk arabasının, aynı isimden dolayı devrim zamanında, kabullenilmesi zaten imkansızdı..süper süper bir film.

şşşş blög beni de susturma şimdi,
görmedim,duymadım,söylemedim

bir maymun...

0 can: