1.7.08

sal sal salıncak



resmi yaparken bile agzım sulandı,böle elim bardaga gitti sanki yanıbasımda içiyormusum da unutmusum gibi.Dısardakiler kesmiyor çünkü 8kilo limon alıp öle yapmak istiyorum,yanımda da annemin portakallı keki,canım annem cok özledim.
aslında konu salıncakdan acıldı,isodoraya salıncak alındı,ben de bi sevindim bende binicem die,bi baktım ayaklarım nerdeyse topragın içine gircek,e be adam bu kadarmı alcak kurarsın?:=) cocuklukdan beri bayılrıım salıncaga,hamaga,herkes öle herhalde.içi pıpır oluyor diemi acaba,dayanamıyorum illa binicem,illa bi ayaklarımı kaldırıcam.yaz geldi,hem de ne hızla,bana da yaz geldi.Evimde alıcağım ilk şeylerden biri de kocaman bi hamak,hayallerde kocaman diye..otomatikmen niye hayal kurar peki insan hamakda?
seviyorum limonatayı..

2 can:

defneyleyasamak dedi ki...

SEVİYORUM BEN DE SENİN ERİK YANAKLARINI...

ps: zeynonun kafasında salıncak fikri var. gelirsen gireriz bence kanına ospikin de :)

eternalsunshine dedi ki...

bir hamak olsaydı şimdi.
bir de hayal kurmak için hamağa gerek olsaydı keşke. :)
yaşasın limonata demeden de geçemiycem.