20.3.09

nakarata.sarsam.saklasam.


Hangi mevsim?dedim kaldım öle.Mevsim değişti zaten yazana kadar.Tıp oynuyorum sanırsam.Yazamıyorum.Herkesin zaman zaman yakınması gibi diyorum yazamıyorum.Avuçiçlerine yazıyorum,yazılan şarkısözlerin nakaratlarına yazıyorum kendimi tekrar ,ama olmuyor,buraya değil.
Yürüyen merdiven var.kalabalık yok.bir aşağı bir yukarı merdiven.sağ sol.merdivende yukarı çıkarken ki ben,aşağı iniyor bana bakarken ki sen.en üste gelip,bir daha inesim geliyor aşağıya,elimi plastik kenarlarda sürte sürte,basamakların tırtıklarını ayağımla sürte sürte..
***
"woody allen-tüysüz".Birbirinden kopuk sanırım 52225 cümle ve ardıardına insanın beynine-Nasıl bir benzetme ve canlandırma canım bu-dedirtecek kadar uç dünya örnekleriyle dolu not defteri kitabı.
Bir erkek şöyle aldatsa sizi,ne kadar vurucu olabilir acaba?
mutlu bir evlilik.fakat evlendikten sonra öğrenilen ufak farklar.Zihnen tahrik edici bir kadına ihtiyacım var.Ve para vermeye hazırım.Bağlılık istemiyorum.İstediğim hızlı bir entellektüel deneyim.Daha sonra kızın çekip gitmesi.
-Melville'i tartışmak istiyorum.
-tabi tatlım,moby dick'i mi yoksa kısa romanlarını mı?
-farkı nedir?
-fiyatı o kadar.Sembolizm de ekstraya girer.
-Anlaştık.
-modern sanatlar müzesinde saat 3'de.
-Geç kalma.
Türkiye!ye gelsin bu sistem,facebık hatta böle application da koysun dünyaya gelmeden önce ne idin soruları yerine,altındaki don ne renk diye sorarak 454 arkadaşınla paylaşarak da yeni bir anket bileşeni yapabilir mi acaba bu gidişle!!?
**
İtirafım var,yeni kitapların kapaklarına aldanırım hep,böle cancanlı,kıvılcımlı,pekpak,el değmemiş,mis kokan.
**
İtirazım var,Patosun dibini görmeyen patates gibi olsun mu,olsun.Oldum.
**
İnecek var,süt havuzuna,gelicek var mı?

2 can:

Sedeliko dedi ki...

niye gelmedin bılogır poartisine?!?!?!?!

crema dedi ki...

istedim istedim ama olamadıı:( başka birşeyle gün çakıştı malesef.
eğlendeenizz değğül mü,aradı gözlerin beni demi:)yıppii.
bi dahaki sefer ben de 39dan ayakkabılarımı kapıp gelicem.