5.3.09

Hangi mevsim gelmeliyim sana?


Bugünkü konsept terlikler,onlara adıyorum.Mevsim Yazı istemesem de şimdi,hazır olmasam da hiç birşeye olmadığım gibi,yanılmama neden oldu kıpırdamayan bu hava.Balkonda oturup gecenin bir yarısı kahvemle,bu yazıları yazdırıyorsa bu hava,perdeler uçuşuyorsa sağa sola, çoktan örtü örttüğün tenine bir kere daha haksızlık eder bir bir gecen mevsim 4kere.Bu terlikler kadar hafif olmak istiyorum,evet tam da böyle.Hiçbir şey olmadan üstümde.Parmak arası geçen 2 plastik tutsun beni yerçekimine sadece.Usulusul...
dipnotsos:Dergiyi açıp açıp falımı tekrar tekrar okuyorum 2 gündür ,der ki-hayatınız siz farkında olmadan tamamıyla farklı yöne doğru çoktan akıyor bile-İnsanoğlu usulusul inanasıyor geliyor işte aynen böyle!Çarpışsın yıldızlar bakıyım.

Bir dilim alabilir miyim hayatından??BALI benden!
Yerçekimine yenik düşmeyen diğer ablamız da lilly oluversin mi,oluversin.

3 can:

Tanya's dedi ki...

Terlik mevsimi gel...

Birde bana o tost ekmeklerinden çift kaarlı bir tost yapsan..

crema dedi ki...

yok yok yok şaka yaptım tost most nerde,kafaları çelmeyelim,unutalım gidelim 3 beyazı:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Tostu görünce nasılda canım çekti.1 aydır yiyemiyorum diye sayıklıyorum zaten.Operaya giderken yesek mi:)
Tanya gelmiyor gerçi ama.
o şipidik terliklerde direk yaza götürdü zaten.Yaz gelsin yaaa.