11.2.09

do-not


UNufak büyür de büyür.Pembe çilek şurubu bir güzel üstünde gezdirilir.Ufalanmış renkli şekerler gülüşmeye başlarlar sağa sola dağılırken.Kokular etrafa yayılmak için can atarlar.Ateşte dans ederler.ve TATATAMMM mis donutlarım...
Ama yemeğe davetli değiller.Kolyeye adaylar. Kil-den.İçimden.Geldiler.

6 can:

defneyleyasamak dedi ki...

eşyaaa, yemee, sadece kokkaaa :)

Tanya's dedi ki...

Baloncum,

Bayıldım ben bunlara..bir kolye de bana..peh yüzsüz ben.

crema dedi ki...

deffim,parmaklarını geçirip hımhımım yapıyor hala:)

Tanya'cım tabiki de yaparım,bir dahaki gelişe..O zamana kadar gerçi olayı geliştirebilrim,ekmek,simit kolye fln..

si-men dedi ki...

gecenin yarısı canı dunkin çeken simen, Ankara sokaklarına çıksa bile bulamayacağını bildiği bu donatlar yüzünden ballondon'ı suçlamaktadır. :)

crema dedi ki...

:) hem nerde bunların dükkanları artık çok sık karşımıza çıkmıyor.
kolye versekk simencim?
ya da canın tatlı mı çekti,anne mantığı; elma ye,ya da ne bilim reçel sür fln gibi örneklerr:))

si-men dedi ki...

işte Türkiye'de tutunamadılar bir, anlamadım gitti. aslında bir nevi olmamaları da iyi, bu sayede yeteneklerini geliştirmişsin sen :)

kolyeyle yetinebilirim sanırım :)