15.8.09

günah çıkarma.

Her yerde çıkarılır herhalde.burayı seçtim.her kızgınlığımda,dumurumda,can çekişimde,iç geçirişimde seçilen talihli kart..
Geçmişden,öngörülen gelecekten,nefes alma verme gibi al ver kararlardan,bir yeri örerken-bir yeri yıkmaktan,olmam gereken yerlerde olamamamdan,aşkın artık bedenimi sarmakla kalmayıp beni korkulara sürüklediğinden ,her yokluğunda- elimde olan dünyamda olan artılarla -besleyeceğini düşündüğüm kendimin ama aslında aynı tadı vermeyen ve gün be gün bu durumdan korkuyla yoklukla çıkma endişesini kafamdan geçirdiğim –o-bir dakikadan beri,ulaştığım ama aslında ulaşamadığım onca gün ve saatten,reçel kavanozlarını dizip pitikare örtünle yuvana sereceğin huzurun yakın ya da uzak nerede olduğunu sorarken,
Aslında cokk seylerden uzaklaştığımı hissediyorum.ve ben bu geçen bütün yaz.ın parmak hesabı yapılan günlerine atıfta bulunuyorum.Zamanla beni de yarıştırmayın,yatıştırın lütfen,hesaplaşmayın.kaç gün sürer -1- yıl acaba?
Nöbet kafayı vurmaktan geçer derler,kafamı nerelere vursam da nöbetlerimi susturamayacağım ,sırtım güneşten cok yandı,güneş kremi işlemiyor,pigmentlerime dönüş yapıp sormak istiyorum,günahımı onlardan cıkarabilirim belki.

Beni tanıyıp da okuyan insanlardan gözlerini kapayıp da okumasını diliyorum,boş yere işgal etmiyim bloğu.

Yarın Pazar.Pazar kahvaltısı,gazetesi,keskin güneşi,dostlukları,kahveleri,sevmeleri,derken kaçırdığımı düşündüğüm bir diğer pazarlar gibi,olmadığım,olamadığım yer ve zamanlar gibi,ilk defa bu Pazar işe gidip,delice çalışmak istiyorum.Beynimi hızla boşaltabileceğim bu Pazar çünkü.
Yangından mal kaçırırcasına kendimi kaçırmak istiyorum.
acil çıkış kapısı varsa ışıklarını yaksın.
plane on fire.

2 can:

defneyleyasamak dedi ki...

bir yeri örerken-bir yeri yıkmaktan...

üflemek en kolay çözüm. her zaman için. hele de arı başaranlar için. kaçmak da öyle. saklanmak da.

ben olsam dürüst olurum önce
kendime

sevdiklerin mi? onlar seni izleyecektir. örmeye calısma. örülü olanları kaybetmemeye bak! zaten çok zenginsin sen!

kendini bilmez bir deli dedi ki...

heyyy neler oluyor..