24.6.09

*wht's on your mind?*

durduramayabilirim sayfaları,birbir çevirir gibi okur okur başımı çeviririm bu sayfalarda da..
bu yazının başlığını "canımçekiyor" koyabilirdim aslında.okulunu bitirmek için cumayı iple çeken ve önünde başıboş ne yapacağını bilemez 3aylık yaz cocukları gibi,tam zamanıdır diyip konsolosluk önünde sabahlarını geçiren kanı kaynayan başı bandalılar gibi,mecidiyeköyü yine o güzelim köfte kokusu dumanına saran ağabeyler gibi,cumartesi pazarın haftasonu kardeşleri olduğunu anlamam ve üvey kardeş olmam gibi,ne cumartesi ne pazarım - buna gibisi de fazla artık..
rüya-gerçek karışımlarını ve güne uyarlamalarını ,o 2 dklık rem uykularını seviyorum..yazıyordum..yazacakken uyku kahramanlarım yine yeniden kapıyı çalıyorlar.
Gitmedim burdayım.S.O.S verdim sadece,güç topluyorum.Hanii yazsana naaberrr-diyenlere el sallamak için pencereye çıktım(: Biraz daha saçımı uzatıp pencereden uzanıcam az biraz daha..
özledim.

4 can:

tubik dedi ki...

EEee biz de bekliyoruz :)

Tanya's dedi ki...

Eee biz de özledik.

defneyleyasamak dedi ki...

HAVUZ GÜZELİ,KIRMIZI RUJUN NERDEEE?

Sedeliko dedi ki...

sonunda bulundu:)