10.5.09

full-shift-


Geceler gündüzlere nasıl bağlanır unutur oldum,Ebru Şallı programlarını izleyemez oldum,gazeteleri biriktirip okur oldum,uykunun balından bir parmak daha çalar oldum,,metrobusun son basamağına basıp gitmeyi öğrenir oldum ,öğle yemeklerini iple çeker oldum,ben de bir işçi oldum veeeee -welcome to the hell- der oldummmm :)
plan program -yatış kalkış- geliş gidiş saatlerim,kolumdaki saatle eş zaman ilerleyebildiği zaman,bol bol yazmak istiyorum,yorulduğumda yazmak,yazarken yorulmak istiyorum..bol bol..
I luv Y coconut.

7 can:

birkadin dedi ki...

bu ne guzelliktir boylee (:

tubik dedi ki...

Bu yumuk kedi kimdir ayol ?!

Bellek Kutusu dedi ki...

şikayet yok! Coco yatacak, sen çalışacaksın, anlaşma böyleydi :)

defneyleyasamak dedi ki...

Tubik, bizim kedi bu. Coco işte :)

kendini bilmez bir deli dedi ki...

tebrikler canım nerde başladın bakalım işe..

Adsız dedi ki...

Aaa ne güzeell artık yeni bir işin var başarılar diliyorum sana çalış çalış iyidir, ne yapacaksın o Şallı'yı :)):):

tuğçeadaş dedi ki...

daha dün hoppidi hoppidi zıplamıştık oysa işkadını oldun diye dimi :) maalesef işkadınıyken "evimin kadını-çocuklarımın anası" olma isteği benide sarar :))