20.4.09

sarıÇiçeklereBakarkenBen

Bazı şarkılar vardır
ya da bazı anlarda dinlenen şarkılar vardır
ya da bazı şarkılarda bazı anılar vardır..tam da böyle anlatmak istediğim..Arabada en yüksek ses dinlerken,camlar direnç göstermeye çalışırken , beyninde çalar asıl .Yandan geçen araba anlamaz orda içerideki direnci. Normal bir sollama sanar hayatı.
Tutku,haykırış,çaba,sefa,cefa,rüzgar,ten,içine doğar tekrar.
CemAdrian da aynen bunu yapmaya çalışmış bende!Buyrun direnç/Anladım.

5 can:

defneyleyasamak dedi ki...

sırta gel kardesim, sırta gel :)

Sedeliko dedi ki...

ballondon,

ben arabada son ses müzik dinlemekten sonunda sağır olacakmışım doktor dedi.
babam da doğuştan sağır olduğumu söylüyor.
bana kalırsa müzik içinde gümbürdemedikçe zaten sağırsındır.
o anılı şarkılara gelince; en fenası en damar anılı olanının hiç beklenmedik yerde kulağını tırnak uçlarıyla çekmesidir.
tıpkı eski hardcore sevgilinin beklenmedik en mutlu anda karşına çıkması gibi.

crema dedi ki...

Seden'cim,
bİZ de doğuştan sağırmışızz,bir de bazen işimize gelenleri duyuyormuşuz:) bir de sağır olduğumuzdan küçük harfle konuşmak nedir bilmezmişiz:)
Ösledim senii ne de güzel yazmışssın,sana da bir sarı çiçek gönderiyorum o zaman,yüzün gülsün diye:)

Sayın defnegül,
gördün mü sen öyle sırt hayatında,ben görmedim bilmemm:)

defneyleyasamak dedi ki...

melabaa ben cicanne, ömrümde görmedim duymadım :)))

pecete dedi ki...

Hayırlı ve uğurlu olsun demek için uğradım. Yazıları okuyunca kovulana kadar kalmaya karar verdim.