9.4.09

Gözlerimi kaparım vazifemi yaparım


Bu bir şaka olmalı.Bir gün evvelinde deniz resimlerinde taşarken ben,bugün kendimi caddebostan plajında buldum,veli nimet valla,hele bu havalarda,yeme de yanında güneşleniver.Herkes mi sportif olur,herkesin mi bisikleti var acaba bu gezegende de kimsenin birbirinden haberi yok?Ya da ben boşuna mı kürek salladım bir küvet suda ve hayat nasıl da devam ediyormus.

Şeridi taşırmadan çizenler,ayaklarını taşırmadan tek sıra halinde ilerleyenler..

Sadece ben değilim uzağa bakan.

Sadece yeşili seven de..

El ele tutuşmak şarttır.

Love,hope..

ve de bir adet tavşan çekilişi :P
Bayıldım Bayıldım Bu perşembeye
Keşke hepsi böyle olsa

2 can:

Tanya's dedi ki...

Bende bayıldım...ee taa caddebostana kadar gelip bize uğramamak nesi?

crema dedi ki...

bana adres verilirrr ve hemenn gelinirrr hiçç merak etme,yeni mekanım,seaside,plaj cennet cennet:)