26.4.09

2biletim var

ve gidilemeyen bir konserle başladı bu ufak hikaye..
**
Senin gözler bal rengine mi kaçıyor acaba dur bakıyım.
Erkek adam pipetle milkshake içmez ki!. Hımm Dur köpükleri alayım dudaklarından.
Tirbişon evde yok ama tekelden açtıralım.
Ben senin bloğunu okudum.
Ben seni okudum!
Bana da kağıt kalem lazım hemen şimdi burada.
Benli,bensiz bütün aylarını,yıllarını 4işlem yapabilirmiyim??
Çıkışında bekleyeceğim geceleri,oyalanırım,kitap filan okurum.
Bence bu ceket çok yakıştı sana,ama bir küçüğü lazım.
Yanımda uyurken bile özledim.
Küba'ya gidelim evet,ama motosikletle zor mu olur acaba?
**
Bütün cümleler bir gecede biter mi,bitmez.Söylenenler daha söyleneceklerin başlangıç mezesiyken,ara sıcaklardı bizi de sıcaklatan..
Falcı kadın yüzüme bakıp 4 harf senin ismin dedi.BU..
Tüm enerjisini anlayamadığım şekilde evrene gönderip bilirken tüm bunları,benimde tüm bu evrene göndermeden önce sana uğrayan bu gücüm kaç harfli peki?Sessizler mi sesliler mi peki!?Sessizce yanında uyuyabilirler mi bu gece de peki?!
**

Taken from Liverpool,the Beatles.

2 can:

Sedeliko dedi ki...

şimdi ben bu yazıdan yola çıkarak hayal kuruyorum; şimdi benim 2 biletim var Cuba'ya ordan da Arjantin'e. Yani Cuba aktarmalı Arjantim biletim var. Zaten Arjantin'de ev beyenmiştim onu da satın aldım. Yazları da yada ne zaman isterseniz ne de olsa orda sürekli yaz:))) neyse gelirsiniz benim terasta bılogır poarti yaparız :)))

Tanya's dedi ki...

Güzel haberlere delalet bu yazı..değil mi?

Bak Sede gideriz..arjantinden ev aldı..hahayt.