2.3.09

ortaya hepsinden bir ızgara


*perdeleri sonuna kadar açıp pencereden bakmayı özlemişim,sonra bıyıklı 1.20 postacı amcamla bakışıp,acaba bana da mektup gelmiş mi diye meraklanmayı..aa bir de baktım hakkaten renkli renkli zarflarda kendime bişeyler gönderilmesini arar olmuşum .Geçmişte ve ailede edebiyatcı sevgili,eş dost olmamasından kaynaklı sanırsam,konuşmalarım da pek edebi olmamıştı bugüne kadar,mutlaka bir yerden patlak vermiş kel alaka kelimelerim birileri tarafından düzeltilirdi,sinir olurdum o ayrı,"küçük harflerle konus"akımına her zaman ters düşmüştü büyük sevdiğim harflerim.Neyse bugün bu büyük harflerim,sevgili sevdiğim tarafından olunan edebiyat dergileri abonmanlığıyla, havada gayet parti havası oluşturdular.Ne güzel bir süpriz bu böyle.Artık her ay beklediğim paketlenmiş dergilerim ve belki biraz daha uzama şansı olan bıyık ve 1.20 postacı amcam var.
**İkeaya her gidilmeden önce kaybolunan başka bir aile yoktur sanırsam istanbul semalarında.Peki ikea mutfagı taburesinde oturupda,kahvesini yudumlama pozisyonu almış insan evladı varmıdır misal?Herşeyini kendinin olucağı eve saklayıp,devamlı yapacaklarını da erteleyen hayal kahramanı varmıdır peki bu masalda?Kasaya sadece bir mumla döndüğünü sanıp da nerde gereksiz bir arac varsa alan başka bir anne örneği?O kasada dikdörtgen olmuş bir baba grafiği? Elde sadece bi kavanoz elma mumuyla geceyi söndüren blögger sahibi?
***Kış olunca yatan hayvan karınca mıydı? kARINCA gibi incecik olsam ya,komşu çaya geldi,dinlerken çayımı içip bitirdiğimde bardakta dumanlar çıkıyordu hala.Sinirden.
-Sen nolmuşşşunnnnnnn bütün kış görmedim seni,2 katın olmuşsun
-hımm,kavgada söylenmez ama.
-peki,kat ve kat ve kat olmuşsun o zaman.
-Uygun bir zaman değil eski halime dönmem için.
-Ne zaman?
-DANNNNNNNNNNNNNNNNNNN-bOiNG BoİnG-
****bLÖGGER ağır abi ve ablalarımızla bol müüssikli bir gece,ne kadar güzeldi,ne kadar kırmızıydı,ne kadar gerçek blögg yazıları gibiydi orda sözler...Çok teşekkürler Tanya'cım tekrar.Tanya abla mı demeliyim hahayyt:)
*****Fallarda sadece hayvan görme hayalgücüne sahip ben,bugün annelerin dolar gününde,tanımadığı teyzelere fal bakarken bulur kendini.(Nazar bocunkları var sizde hayırdır,büyü fln mı var acaba diye benzetme yaparken ben,vallaaa daa varr,1 haftadır okutuyoruz demezmi)EYY Türkiye işssizliği nelere kadir,daha ne kadar yetenekleri kazandıracaksın bana!
Devamlı bir sırıtma ifadesiyle kendi falımı dinlerken asıl bomba gelirr..(Bu kadar beklemişsin,az zamanın kalmış senin!!!)Eve dönerken yürüyüşüm değişti,manyak mıyım lütfen söyle,ya da kahveyi azaltmalı mıyım sen söyle.
******WatchaCLAN 'da buldu tarifi mümkün olmayan karışık ızgara düşüncelerim,bin lisan bin insan!
*******Havada uçuşan elektriklerle nasıl başa çıkıcaz elektrikler kesilmeden!!?!?

2 can:

Tanya's dedi ki...

Hep gel yine gel..cok gel..öptüm.

defneyleyasamak dedi ki...

1. o postacıyı gözümde canlandıramadım ama bana da rüyamda yesil, fuşya, kırmızı zarflarda hep el yazılı gercek mektuplar gelir. yorumla bakiiim.

2. komşu ablayı bosgeç. sen neden benim apar topar kapıp kızı kactıgımı sanıyosun hem? hic gelemedim, duymak ihtiyacım olmayan seyleri hiiic dinleyemem.

3. ikea fenomendir. o yol bi mutaddır. kayboluslar olmazsa eksik kalır. misket köftenin tadı cıkmaz.

4. kasada dikdörtgen baba sadece kasaya mı mahsustur? bina girisinde görülen aidatlarda da dikdörtgen oldugu görülmüs müdür?

5. iş miş işleri yakındır. kış gibi sonu ş ile biten kelimelerin bi uzantısıdır. kış biter, o gelir. bizde böyle bilinir.

5. o trensetter ve milliyet sanat alınmadan ay bası cekilmez mi olur? hadi m.sanat anlasılır da trendsetter ne karın agrısıdır? o fotoların bi açıklaması bana yapılabilir mi?

6. bu yorum uzar da uzar ama bilenmelidir ki sabha kahveme giren bol şeker gibidir. uyandıgım andan beri suratıma yayılan komik sırıtıstır. anneee yine mi kasyboldunuuuuz cıglıklarıdır. Yok cocum, nerden cıkarıyosun'dur...