10.2.09

süprüz


Biri beni durdursun.Dün ilk defa hiçbir şeye üşenmedim,kullanmadığım neyim varsa yığdım masaya,böğürtlenli çayımla,ablamın kahkalarıyla,benim el çırpışlarımla kendimi aştım.5N1K demeden yola koyulmalı bence.Resimdeki ressam modeli değil,benim:)

Bu resimdekiler ise; dolap fareleri değil,4352362mkare eve sığmayan abla-yeğenin dolapiçi okuma saatlerindeki dar alanda kısa paslaşmaları.

6 can:

defneyleyasamak dedi ki...

akşam olsa da gitsek de yapsak, kihkihkih :)

defneyleyasamak dedi ki...

cupcake'li kurdeleler de aldım, yettim geldimmm :)))

crema dedi ki...

gelirken yanında da cupcake gerçeklerden geitirversene:)

Sedeliko dedi ki...

o headder çok güzelll!

Yesil Kurba dedi ki...

template'e bayıldım!! Ayrıca mimlendin :):)

Tanya's dedi ki...

Aaaa dolabı biliyorum..bende gelicem