8.1.09

Kadınlığımın Hikayesini Aradım Durdum.


Okuduğum dergiden iki alıntı yapmak istiyorum kadınlık adına;
"çabasız varolma" diye bir kavram keşke hep olsaydı.Birkaç dakikada hazırlanabilmek,fazla özenmemiş gibi görünmek,makyajsız bir yüz,dağınık toplanmış bir topuz ama muhteşem bir görüntü.
Oysa birkaç dakikada çaba göstermeden varolabilmek.Çabalamadan nefes almak,uyumak,uyanmak,yürümek,gülmek,doymak,yaşamayı başarmak.OLaBilİr mİYdi?(Fener'deki Kadın eserleri kütüphanesinden)-Kadınlığın Hikayesi yüzbinlerce kadının,100yıl öncesinden bugüne hikayeleri-
Bir diğeri;yoga ustası başka bir dünyanın kadını Clara Amram'ın röportajından;Neden modern çağın kadınları,erkekler gibi güçlerini savaşarak ispatlama yarışındalar?Nasıl doğal güçlerinin farkına varırlar?
Kadının dişiliğinin manevi gücüyle daima temasta olması için, kendni hiç unutmaması,feda etmemesi,kendi ruhsal ve bedensel ihtiyaçlarını görmesi,üretmesi,yakıcı ve olumsuz duygulardan uzak durması,hayvanları sevmesi,en az şeye ihtiyaç duyması,güvenmesi gerekir-miş.Öle.
Yogaya Başlıyoruz,gelin!
Kafamdan binbir türlü projeler,fikirler geçiyor,kalbimden daha da yürekli hareketler.Herşeyi takipteyim.

3 can:

Elsa dedi ki...

yahu, cihangiryoganın mail listine üyeyim ben, arada bir mail geliyor, birgün gercekten yogaya gidersem gidecegim yer orası olacak eminim, ama bir türlü başlayamıyorum.

Benim Hayatim dedi ki...

Takikte olduklarını yaz ki bizlerde ucundan kıyısından yakalayalım :)

Ah öyle 1-2 dk. doğal görünümlü güzel olmak :) hep istediğim şey. Filmlerde olur genelde (Penelope,...) düz bir kazak, kot giyer ama ışıl ışıl parlar.

defneyleyasamak dedi ki...

cihangir yoga yerine bunu tercih etmeni öneririm:

http://www.yogaturk.com/