21.1.09

Gizli Ajans

Sevgili Cansu Kurbağanın blogda yazdığı kitabı şans eseri başka bir şey ararken buluyorum,aa bir bakayım derken,üzerinden 12 saat geçirmeden okumayı bitiriyorum hem de gülerekk.En kalabalık yerde hayatta yapmam dediğim şeyleri yaparak,şahsıma tek başıma bir bira ısmarlarken bu kitabı okurken suratımda gevrek bir suratla bitirmiş buldum.
Altını çizdiğim bir cümle var ki,biz neden yaşıyoruz o zaman sorusunu sordurtuyor adama,ne için uğraşıyoruz aşkta?
"aşk,her zamaan yaşanmış bir şeydir.Aşk hiç yaşanmakta olan birşey değildir,aşk acısı zannettiğin şey aşkın ta kendisidir"
-Gizli Ajans,Alper Cangöz-
Aşk acısı fln çektiğim yok,ya da kara kara düşündüğüm şeyler,ama bir şey varki; aşktan sonrasını seviyorum ben.
Cansucum diğer kitaplar yolda hade bakalımm..

1 can:

Yesil Kurba dedi ki...

yaşasın yalnız değilim :) evet bu kitap kendi kendine güldürüyor insanı çok enteresan bir şekilde!
Ben de şu cümleyi sevdim:
"Ona göre bir fikir inandırıcılığını en gerçekdışı yanlarından alır, bu yüzden en kolay yutulur olanlar en büyük yalanlardır." Güzel di mi?
Çok sağol ballondoncum, öpüyorum bolca :))