23.11.08

yazıtura


Düşüncelerim tavan,ama başlayamadım yazmaya,yazınca anlam bulur mu ya da ne gerek var ki bunları yazmaya mı denilir bilinmez.Dışardan gelince hani üst değiştirilir ya,2 gündür,bağımsız film gibiyim odamda.Az önce yine aynı kot tşört hali,1 paket japon çekirdeğini bitirmeyi hedeflerken yatağımın üstünde buldum kendimi.Bir yere yetişmeden.Biri beklemeden.Anlamlı bir şeyi düşünmeden.Anlamsız çekirdek paketi boşalmış mı diye içine bakarak.Rahatsız bir şekilde oturup sadece çekirdeğe konsantreyken.Ama öle değilmiş.Bir anda elime aldım yazmam lazım dedim.
Her sıkıntımı iş bulmaya bağlıyorum ya,öyle değilmiş,kendimdeymiş problem.Değiştirmek istediğim o kadr çok şey varmış ki bende,miladi coktan dolmuş ama benim bir türlü farkına varmak istemediklerim o kadar cokmuş ki.Bunları düşünmem için o kadar cok vaktim var ki şuan daha önce vaktim olmadığı için göremediğim.Vaktim olmasın demek geliyor içimden,daha da çok düşünmemek,daha da çok farketmemek için,dur diyemiyorum çünkü,peşpeşe peşpeşe.Boşum , dinç olmam gerek değil mi.Hayır.Cok yorgunum.
Kız,sinirlen,bağır,kahkaha at,cığlık at,tokat at,gülücük savur,şuh bakış at,hava at,ama trip atma sayın matmezel,cok sıkıldım tepkilerimden,sen bu değilsin!
Eşit değiliz hayatla,skorlarını birbir yazıyor borda.Joker haklarımı kullanamam artık,tükettim.Telefon hattım da kapalı.%50 lik hak kaldı gibi ama hala.
Şansın dönmesi.

0 can: