3.11.08

no excuse!



gözlerime daha da sokmak için buraya yazıyorum

eksiklikleri daha da kafama sokarcasına farkederim diye gözlerimin önüne seriyorum

can dediğin kanından biriyle bile zamanı erteliyoruz gibi hep

ablamla nerdeyse geldiğimden beri bize- bizbize- birbirimize birşey katıp,gülmekten katılmadık.

diğer can arkadşlarıyla resimleri gördüm,kıskandım,yaş 12 gibi,kıskandım.

"önümde" koskocaman tüm gelgitlerim zaten,gözlerimin bir de görmesine gerek yok ki

hak veriyorum,kim ne derse dudaklardan dökülen her kelimeye hakveriyorum.

telefondan uzanılan bir seste,

bana bakan bi çift gözde,

omuzlarımı sarsan o elde,

biliyorum.

dünyaya dönmem gerek die.

ilk defa kıskandım ablamı.

annemin arkadan kavusturulup , iki elin bir tanesinde daha cok olan tatlının kime gideceği sorusundan ve büyük olan payın ablamın olmasından bu yana,

ilk defa kıskandım.

seviyoum cok seni.

bizi.

1 can:

defneyleyasamak dedi ki...

mailinize bknz. Cevap orda...