24.11.08

gece ve geceden sonra



Bir rüya düşünün ki,hepsi gerçekte olanlar.Uyumak istersiniz bazen ki,rüyalarda olmak istersiniz di mi,gerçek olmasın.Ama ilk defa herşeyi net bi şekilde ben olmadan benim içinde gördüm.Ne gerek var ki,sabah kalktığımda yine aynı demem gerekirken,güzel oldu kendimi uzaktan görmek.Şimdi rüyalar tersine mi çıkar bilmem ama ilk defa çıkmasın istedim.İyi böyle.He bir de babama 175 milyar çıkıyordu biryerden.Hayırdır.Hiç de Hayır demem çıkarsa.

5 can:

kendini bilmez bir deli dedi ki...

oo zengin oluyoruz..:) bende bu aralar gördüğüm rüyalardan uyanmak istemıyorum:)
cambaz

crema dedi ki...

ne görüyosan artık :P bipbip

orange hero dedi ki...

175 milyar bizimkilere de çıksa , ben de hiç hayır demem açıkçası .. ki diyebilen bi canlı düşünemiyorum (:
ah , ben rüyamda bile göremiyorum 175 milyarı ..

crema dedi ki...

Velvet Vamp,Babam sanırım "var mısın yok musun?"yarısmanın etkisinde,bilinçaltı oluştu bende.
sen de dene.

orange hero dedi ki...

Yok yahu , ben bi türlü ısınamadım o yarışmaya zaten ..
İzliyordum bi aralar da , sonra bi baktım abuk sabuk tipleri davet etti Acun .. sonra Acun'a da kıl oldum =)
O yarışmadan benim rüyaya yar olmaz (: