18.11.08

bu kriz nasıl aşılır?


Beklemekle aşılmaz.
Uyumakla hele hiç,yediğin yemekler ise kriz körükleyici,kor ateş.
Sabah yarım saatlik koşu,ardından portakal,tarçın,aşk çayı denilen abladan alınan Eminönü karışımı bitki çayı.
Ebru-li günler ile sabah kahvaltısı
Deseler bana,böyle olmayacak,en az 6ayın var,aklınıza gelebilecek tüm part time işlere talibim.Ama diğer fırsatların yanımdan geçip gidicekmiş endişesi,bunları yapmamı da engelliyor.Çayımdan yudum alıp,konuya geri dönüyorum.
Param olunca ilk fırsat yüzmeye başlayacağım,deli gibi yüzeceğim,bir de kafam kadar fotograf makinası alacağım,boynuma asıp fıtık riski taşıyacağım.
Tektek çıkarıyorum fazlalıkları bünyemden, get away toxins.
get away the all blues.
One spoon of sugar to my herbal tea,only one,for a once.
The rest sugar is myself
Enough.
Gülümseyelim geçelim şu krize artık yaw,karmaşıklıklarımı, harcamalarımı minime edip,şeker benliğimi maksimum yapıcam yetmez mi yaw sayın başbakan?
çok da tın :) tintintin.

2 can:

defneyleyasamak dedi ki...

gittikçe güzelleşiyor bu yazılar esros. o kadar net ki...

crema dedi ki...

O kadar net ki herşey , ve biz o kadar karmaşıklaştırıyoruz ki,yeni anladım:)
seni ise hep anladım canım benim.