1.7.08

next..

3günümü konsolosluk kapısında harcadım,aynı karın agrısı..sıra daha bana gelmeden buraya kadar diyorlar,hopp gerisin geri gidiyoruz sürü gibi,ertesi gün bi daha,ertesi gün hazır oldugunu düşünüyorsun bu sefer de bu eksik su eksik diye geri cevriliyorsun,adamlara anlatamadık bu tren biletinde belirli yer diye biyer yok,istediğin gibi kullanabilirisin bileti,yok anlamıyorlar,illa ayrıntı getir..kapıda duran sadece"next"diyen nereli oldugunu bile bilmedğim adam,sanki konsolos sahibinin oglu gibi,"nexxxxxttt"diye bagırıyor sana.Hiç yerim yurdum yokmus gibi hissettim bugün,bişey olsa sana sanki kimse sahip cıkmıcakmıs gibi.UK de kalan türkler nasıl bu kadar uzun yaşıyorlar anlamıyorum,eve dönmeyi neden istemez insan,neden kendi haklarından yararlanmak için kendi ülkesinde olmaz..neyse ne sonucta schengen vizem de oldu,yarasınn:)

0 can: