15.7.08

hadi.hadi.hadi




tarihi açık biletler
damarlarım da başka şeyler akıyor bunu düşününce hep
hep sevdim
bavul acmayı
bavul kapamayı

kapa
açarken neleri açıyoruz
kaparken neleri kapatıyoruz acaba
sadece eşya kadar kolay olmamalı bu..


bugün salı
pazartesi de geçti
bir başka bahara..





bugün manyadım
giydim bunları böle odanın içinde toplanırken
çıkıçıkı yaptım
havana müziği eşliğinde
hiç gitmesin yaz
bitmesin güneş
ağızda nutello tad
yanında da "bülent ortacgil; güneşin aynasında ben"
bende bi düş
düşde bi cocuk
cocukda yol , yolda toz , tozda avuc , avucda kader , kaderde sen
güneşde aksam oluyor
ben düşünürken
düşüncemin çiçeğindesin . "

2 can:

defneyleyasamak dedi ki...

Aman nutella kavanozunu unutma. İspanya güney sahillerinde bulamazsın falan, tatil burnundan gelir neme lazım :)

si-men dedi ki...

londradan brüksel midi'ye hadi bakalım :)