11.6.08

black cab!!


o da ne..kapının önünde bir adet taksi..9aydır ordan oraya tabana kuvvet ya da 134 geçer mi acaba burdan diye bir acele içerisinde olmak derken dün nihayet taksi huzuruna erdim..dün tanımadğım bi evde,tanımadığım 5 yasında 2 cocukla,ve benimle isim benzerliği bu kadar da olurmu canım dedirten bir köpekle,"babysit"cilik oynadım.kapımdan alınıp,kapıma bırakıldım..bu kadar ürkütücü bi ev ben görmedim hayatımda,ya da beni ürküten şey,yaramaz iki cocuğun gelir gelmez bu dev evde hadi saklambac oynayalım die beni ebe yapmaları,elimiz mahkum ne dielim ki olur dedik..bahcede köpekle ben aynı grupdan olup(evet acıklanabilecek bir durum diil ama öle) mac yaptık..sonra herkes uydukdan sonra,o güzell manzaraya karsı oturup düşündüm,ne hayatlar var diye,ben su an burda nasıl oldum mesela diye,tanımadğım insanların anıları olan bir köşe belki o köşe,(bakınız "fotographer movie")oturdum o köşede,rüzgarın beni nasıl da bi yerlere ucurduğunu ilk defa dün bu kadar yakından farkettim..

0 can: