31.5.09

sana bakan bir çift göz var bu diyarda


*saate bakmak,saat durmus mu diye dur bakayım diyip tık tık vurmak,evet,hayır,evet evet yetişeceğim,yuppi erken çıkacağım,geç cıktığımda yine aynı tık tık saat ile daha kısa sürede gitmeliyim eve, tv karşısında elimde kumanda,göbeğimde tabaklar ile uyuya kalayım diye saat gibi işlerim,işledim bu günlerde..
*ve bir pazarken günlerden, bir power tvden hande yenerden,bir bol sucuklu yumurtadan çıkarken ben,vakit bulabildim de kendime, yazabildim kendimle..
*çok şeyler yüklenirken hayatıma, hayatımın "yüklemini"aramaya çıkmışken bu günlerde,"iyi ki.."dediğim o kadar cok eklem var ki o cümlelerime..
*mecidiyeköy'deki tükürük köfteleri neden bu kadar güzel kokar,ve neden her seferinde kenarda yiyenlerin ekmeğinin içine bakmaya çalışırım ben bulamadım.
*kedim benliğini unutup,bir köpek edasıyla ben nereye o oraya geliyorsa bu günlerde,insan ve hayvanlarda yarattığım özlemin galibiyeti içerisindeyim.
*beklenen eller havaya yaz telaşesinde,insanlar tatil maratonuna katılırken,"günlük"planlarla kısa vadede dar kaçamaklar yapmak,yapacak olmak,derin mavi sularda boğulmaktan iyidir diye düşünüyorum (:
*beyaz güneşgözlükleri gibi bakabilirim sana dik4gen ey 4köşe hayat!

2 can:

Sedeliko dedi ki...

beyaz gözlüklerim var benim de:)) mavi de var:)) pembe de var:)) ama hiçbiri benim gözüml gördüklerimi engelleyemezken...

defneyleyasamak dedi ki...

Ben halen senin gözlüklerini takıyorum. Seni özlemeye devam ediyorum. Kapı arasında 3 dakikaya sığdırılmış sohpetler yerine aramamayı tercih ediyorum. Düzene girince çok kahve sigara tüketeceğiz beraber biliyorum... Bekliyorum...